Psychologowie Fundacji Itaka udzielają wsparcia w kryzysie i kierują do odpowiednich placówek mogących udzielić dalszej pomocy. W Centrum istnieje także możliwość konsultacji telefonicznej pod numerem 800 70 2222 lub mailowej z psychiatrą, pracownikiem socjalnym i prawnikiem. Linia telefoniczna jest bezpłatna.
W wyznaczonych godzinach w Centrum pełnią dyżury specjaliści: lekarze psychiatrzy, prawnicy oraz pracownicy socjalni. Informacje na temat dyżurów dostępne są na stronie www.liniawsparcia.pl
W ramach Centrum Wsparcia Fundacja ITAKA prowadzi:
• Telefoniczne Centrum Wsparcia 800 70 2222
• Bezpłatną linię, która działa 24 godziny przez 7 dni w tygodniu
• E-mail: porady@liniawsparcia.pl
• Stronę www.liniawsparcia.pl i czat
Szczegóły w broszurze TUTAJ
Źródło: Ministerstwo Zdrowia, Fundacja ITAKA