|
Do zadań Zastępcy Burmistrza należy:
- Koordynacja i nadzór działań z zakresu zadań Wydziału Administracyjnego, Szkoły Podstawowej Nr 2,3,5, Przedszkola Miejskiego nr 2,3,4 i Publicznego Gimnazjum Nr 1,
- Zastępowanie Burmistrza w czasie jego nieobecności z wyłączeniem czynności zastrzeżonych dla burmistrza,
- Podejmowanie działań w zakresie kompleksowego rozwiązywania problemów wynikających z zadań gminy,
- Nadzór nad pracą podległych komórek organizacyjnych i gminnych jednostek organizacyjnych, w tym:
- akceptowanie materiałów kierowanych na sesje rady i posiedzenia komisji,
- dokonywanie okresowych ocen działalności nadzorowanych jednostek organizacyjnych,
- monitorowanie realizacji uchwał rady oraz wniosków komisji,
- Podejmowanie przedsięwzięć i inicjatyw w tym związanych z pozyskiwaniem środków do budżetu gminy,
- Uczestniczenie w posiedzeniach rady i jej komisji,.
- Pełnienie funkcji reprezentacyjnych w imieniu burmistrza,
- Udzielanie wywiadów i informacji środkom masowego przekazu w sprawach gminy dotyczących powierzonego zakresu działania,
- Uczestniczenie w dokonywaniu oceny pracy podległych pracowników,
- Wykonywanie innych poleceń Burmistrza.
|