|
Do zadań Sekretarza należy:
1) pełnienie stałego nadzoru nad funkcjonowaniem Urzędu,
2) uczestniczenie w przygotowaniu projektów uchwał, zarządzeń,
3) organizowanie czynności związanych z przeprowadzeniem wyborów samorządowych, parlamentarnych, prezydenckich oraz referendów,
4) nadzór nad tworzeniem zakresów czynności Dyrektorów komórek organizacyjnych w Urzędzie oraz Dyrektorom jednostek organizacyjnych,
5) wdrażanie oraz usprawnianie zasad ustalonej przez Burmistrza polityki gospodarowania zasobami ludzkimi, funduszem płac i majątkiem urzędu,
6) organizowanie współpracy z sąsiednimi gminami, instytucjami, stowarzyszeniami, itp.,
7) wykonywanie innych czynności powierzonych mu na podstawie art. 33, pkt.1 ust.4 ustawy o samorządzie gminnym,
8) uczestniczenie w dokonywaniu oceny pracy podległych pracowników,
9) organizacja i nadzór nad działaniami związanymi z promocją Miasta,
10) wykonywanie innych poleceń Burmistrza.
|